wdy vs doa 3 ssdl

Clan DoA :: DotA :: DotA :: Replays

Go down

wdy vs doa 3 ssdl

Post  DR on Wed Feb 04, 2009 11:55 am

http://www.dota-allstars.com/replay/93099/index.html
coz someone wanted me to upload.

DR
Shaman

Posts : 516
Join date : 2008-03-21

View user profile

Back to top Go down

Re: wdy vs doa 3 ssdl

Post  DR on Wed Feb 04, 2009 10:47 pm

Hmm I spent a little time thinking about the game. It basically sums up as, we lost because of twice no sents and once me not being back far enough >.> Its probably egotistical to blame losing the game on me, but the 2 situations come to mind are.

Pushing mid, didn't bring sent wards to prevent potm initiate, also during that push I was too far forward so I couldnt get my ult off which would probably have won us the battle with only 1 death or just 2 instead of 3, + they die more.

2nd situation was roshaning without another set of sents (I used to destroy enemy ward) and missed an opportunity to kill potm when she walked in. Although voo tanking rosh for a bash probably had somethign to do with it as well Smile. Possibly if I did keep another set of sents potm wouldn't come, but then again we'd have rosh so.

I suppose this also means I should possibly practise my chen more >.> XD

DR
Shaman

Posts : 516
Join date : 2008-03-21

View user profile

Back to top Go down

Re: wdy vs doa 3 ssdl

Post  Stankey on Thu Feb 05, 2009 1:42 am

lol we just lost mid game. which was when we needed to keep our strong early game advantage going really.

_________________
avatar
Stankey
Chieftan

Posts : 1203
Join date : 2008-02-12
Age : 30
Location : Palmerston North - NZ

View user profile

Back to top Go down

Re: wdy vs doa 3 ssdl

Post  mcbastard on Thu Feb 05, 2009 7:54 am

its ok DR theres always next year Wink
avatar
mcbastard
Peon

Posts : 35
Join date : 2008-04-07
Age : 26
Location : Devonport Auckland

View user profile

Back to top Go down

Re: wdy vs doa 3 ssdl

Post  ssiterl on Thu Feb 05, 2009 9:36 am

next yr? we should make WSDL

ssiterl
Shaman

Posts : 183
Join date : 2008-04-22

View user profile

Back to top Go down

Re: wdy vs doa 3 ssdl

Post  Stankey on Thu Feb 05, 2009 10:55 am

W? oh winter, but thats swdl not wsdl, geese noob. Yeah they are going to do them again if this one goes well. Which it kinda has.

_________________
avatar
Stankey
Chieftan

Posts : 1203
Join date : 2008-02-12
Age : 30
Location : Palmerston North - NZ

View user profile

Back to top Go down

Re: wdy vs doa 3 ssdl

Post  ssiterl on Fri Feb 06, 2009 12:21 am

or that

ssiterl
Shaman

Posts : 183
Join date : 2008-04-22

View user profile

Back to top Go down

Re: wdy vs doa 3 ssdl

Post  Stankey on Fri Feb 06, 2009 12:46 am

yeah fail ss FAIL MORE lol

_________________
avatar
Stankey
Chieftan

Posts : 1203
Join date : 2008-02-12
Age : 30
Location : Palmerston North - NZ

View user profile

Back to top Go down

Re: wdy vs doa 3 ssdl

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


Clan DoA :: DotA :: DotA :: Replays

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum