DR Description

Go down

DR Description

Post  DR on Fri Mar 21, 2008 3:57 pm

Been playing dota for hmmm... a few years now. I'm really quite busy with life, but I play when i get the chance Smile.

DR
Shaman

Posts : 516
Join date : 2008-03-21

View user profile

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  DEATH.TO.ALL on Fri Mar 21, 2008 8:39 pm

Whats your battle.net screen name?

_________________

DEATH.TO.ALL
Admin

Posts : 329
Join date : 2008-01-28

View user profile http://clandoa.forumn.org

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  Stankey on Sat Mar 22, 2008 10:06 am

Im guessing hes the new guy D_R. And he is cool because he signed up to the forumns lol.

_________________
avatar
Stankey
Chieftan

Posts : 1203
Join date : 2008-02-12
Age : 30
Location : Palmerston North - NZ

View user profile

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  DR on Sat Mar 22, 2008 7:30 pm

I'm cool excellent Smile.

And yeah screen name is D_R

and now im confused like hell because I posted something and it disappeared I think O_O

DR
Shaman

Posts : 516
Join date : 2008-03-21

View user profile

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  DEATH.TO.ALL on Sat Mar 22, 2008 11:03 pm

re-post it then.

_________________

DEATH.TO.ALL
Admin

Posts : 329
Join date : 2008-01-28

View user profile http://clandoa.forumn.org

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  Stankey on Sat Mar 22, 2008 11:25 pm

it may have been deleted? or didnt post i dont know. Cus i mean i deleted alkatraz's complaint on stankey - he has a small penis. lol, hes in my class at uni.

_________________
avatar
Stankey
Chieftan

Posts : 1203
Join date : 2008-02-12
Age : 30
Location : Palmerston North - NZ

View user profile

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  DEATH.TO.ALL on Sun Mar 23, 2008 2:37 am

Or you coulda edited it so it said "Stankey has a big dick" Which isnt true atall.

_________________

DEATH.TO.ALL
Admin

Posts : 329
Join date : 2008-01-28

View user profile http://clandoa.forumn.org

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  bjchance on Sun Mar 23, 2008 10:19 am

Well either way I'm glad to see we have people getting onto the forums.

How long ya been playin DR?
avatar
bjchance
Admin

Posts : 251
Join date : 2008-01-29

View user profile

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  DR on Sun Mar 23, 2008 2:36 pm

Ummm hmmm, let me count.

Quite possibly since...

4 years I think?

It means it is now somewhat normal to have dreams of dota in my sleep... and not the kind where drow or lina come up and do something you cant do on dota Wink. The kind where you are looking down a corridor from birds eye view and suddenly the people and the corridor become heroes and a lane XD

DR
Shaman

Posts : 516
Join date : 2008-03-21

View user profile

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  Stankey on Sun Mar 23, 2008 6:04 pm

Haha i dont think ive had anything like that. But ive gone to bed because i needed to sleep, when i had really been wanting to use a particular hero, like meepo or whatever. Then ive had dreams that i was using them lol. thats kinda sad really, but o well. At least i have a life aswell haha.

_________________
avatar
Stankey
Chieftan

Posts : 1203
Join date : 2008-02-12
Age : 30
Location : Palmerston North - NZ

View user profile

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  DR on Mon Mar 24, 2008 1:48 pm

Sometimes I can't even sleep :S. It keeps going through my head :$

DR
Shaman

Posts : 516
Join date : 2008-03-21

View user profile

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  Genkidesuka on Tue May 13, 2008 9:17 am

DR wrote:Sometimes I can't even sleep :S. It keeps going through my head :$

You may want to get that checked out.

Genkidesuka
Shaman

Posts : 215
Join date : 2008-05-11

View user profile

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  bjchance on Tue May 13, 2008 9:37 am

Who are you genkidesuka?
avatar
bjchance
Admin

Posts : 251
Join date : 2008-01-29

View user profile

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  Genkidesuka on Tue May 13, 2008 4:42 pm

bjchance wrote:Who are you genkidesuka?

Who knows? I could be anybody.

Genkidesuka
Shaman

Posts : 215
Join date : 2008-05-11

View user profile

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  Stankey on Tue May 13, 2008 5:38 pm

rofl he is a new guy.

_________________
avatar
Stankey
Chieftan

Posts : 1203
Join date : 2008-02-12
Age : 30
Location : Palmerston North - NZ

View user profile

Back to top Go down

Re: DR Description

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum